lördag 9 maj 2009

blogg från 22 april 08

-Det så kallade komplicerade livet vi lever
upp och ner, ner och upp? ja så kan man kanske säga att det just nu!
Till att börja med är det vår och skulle man inte va glad när solen värmer och sommaren snart är här?
Ett okomplicerat liv, Om det skulle finnas så skulle det troligen va ett tråkigt liv så man kanske inte borde klaga på hur man har det. Lovar stort men håller tunt är det inte så man brukar säga om det så kallade "love life"?
Men just nu känns det som att det skrattar mig i ansiktet, för mycket runt om mig reminds me off hur illa det kan gå och hur mycket det kan bryta ner dig. Så det kanske är lika bra att inte tillåta sig trilla ner i det mörka hålet av kärlek. Att aldrig mer trilla dit igen och att aldrig mer tillåta sig att börja bygga drömmar och förhoppningar runt en annan person.
Avensjuka, jo då den finns lr är det kanske svartsjuka som hägrar? för ja jag kanske råkade snava över det där mörka hålet och kanske snudda jag med ena foten i mörkret. Ur balans blev jag iaf och det fick mig att bli tyst,arg och ledsen och helt enkelt så fylldes min kropp av ren panik av att känna så för något likanande har jag inte vart med om. Ett sånt litet föremål fick hela mig att tvivla på mig själv och det fick mig att den den dagen villja skriva på något slags kontrakt där jag gick med på att släppa ut mina fjärillar i magen och be dom att aldrig mer komma tillbaka igen någonsin. Jag är så patetisk men jag vill fortfarande säga att jag älskar dig som person!
This is it! And its all over...

Kram.T

Inga kommentarer: